loading...
yaraplus
امیر برادران بازدید : 46 یکشنبه 23 شهریور 1399 نظرات (0)
در حال حاضر گروه‌ها و کانال‌های زیادی در پیام‌رسان تلگرام وجود دارند که به فعالیت در زمینه‌های مختلفی مشغول‌اند. ادمین‌های کانال‌های تلگرامی همیشه به دنبال راهی هستند که بتوانند به کمک آن تعداد ممبرهای کانالشان را افزایش دهند. یکی از این راه‌ها خرید ممبر تلگرام است که توسط یک شرکت تبلیغاتی انجام می‌گیرد. اگر قصد خرید ممبر برای کانال تلگرامتان را دارید، خرید ممبر پاپ اپ می‌تواند یک گزینه ایده آل برای شما باشد. در این مطلب از وب‌سایت یاراپلاس قصد داریم تا به بررسی ممبر پاپ اپ تلگرام و مزایای آن بپردازیم؛ پس با ما همراه باشید.
پراکسی تلگرام

 

ممبر پاپ اپ و مزیت‌های خرید آن

حتما برای شما هم بارها این اتفاق افتاده است که در حین کار با تلگرام تبلیغی بر روی صفحه موبایل شما به نمایش درآمده و از شما می‌خواهد که به یک کانال یا گروه تلگرامی بپیوندید. به این روش تبلیغ برای گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی پاپ اپ می‌گویند. در این روش با ارسال نوتیفیکیشن برای کاربران آنلاین تلگرام، از آن‌ها خواسته می‌شود تا در صورت تمایل به یک کانال یا گروه تلگرامی بپیوندند. این روش به خرید ممبر پروکسی بسیار شبیه است چراکه در هر دو حالت ممبر با رضایت خودش در کانال ها عضو خواهد شد. این نکته را در نظر داشته باشید که خرید ممبر پاپ اپ فقط در تلگرام غیررسمی مانند تلگرام طلایی امکان‌پذیر است. افزایش تعداد ممبرها از طریق پاپ اپ برای کانال تلگرامی شما مزایای زیادی به همراه دارد. یکی از مزایای مهم استفاده از این روش واقعی بودن ممبرهای جذب شده است. در ادامه شما را با دیگر مزایای خرید ممبر پاپ اپ بیشتر آشنا خواهیم کرد.
1. افزایش تعداد ممبرهای واقعی با پاپ اپ
اگر به عنوان ادمین یک کانال در زمینه فروش محصولات مختلفی از طریق تلگرام فعالیت می‌کنید باید بدانید که واقعی بودن ممبرهایی که خریداری می‌کنید، اهمیت زیادی دارد؛ زیرا ممبرها زمانی مفید هستند که واقعی بوده و به خرید محصولات شما یا خدماتی که ارائه می‌کنید علاقه‌مند باشند. خرید ممبرهای فیک و غیرواقعی برای این گونه کانال‌ها هیچ ارزشی ندارد؛ زیرا ممبرهای غیرواقعی از شما خرید نمی‌کنند در نتیجه سودی نیز برای شما به همراه نخواهند داشت. همچنین این ممبرهای واقعی هستند که می‌توانند پست‌های کانال شما را به اشتراک بگذارند و از این طریق به افزایش تعداد اعضای کانالتان کمک کنند. البته اگر می‌خواهید کانالتان ممبر های با کیفیت تری دریافت کند، تولید محتوا با کیفیت را در دستور کار خودتان قرار دهید. در خرید ممبر به روش پاپ اپ، فقط برای افرادی که دارای اکانت واقعی در تلگرام هستند نوتیفیکیشن ارسال می‌شود بنابراین ممبرهای جذب شده از این طریق کاملا واقعی هستند.
2. افزایش ممبر در کمترین زمان
هر روز تعداد زیادی از افراد از پیام‌رسان تلگرام استفاده می‌کنند و همان‌طور که در بخش‌های قبلی اشاره کردیم این تبلیغ فقط برای افرادی که دارای اکانت واقعی در تلگرام هستند نمایش داده می‌شود بنابراین شما در مدت زمان اندکی می‌توانید تعداد زیادی ممبر واقعی به گروه یا کانال تلگرامیان اضافه کنید.
3. پایین بودن میزان ریزش اعضای کانال
قبل از خرید ممبر به روش‌های مختلف باید از این مسئله آگاهی داشته باشید که همیشه پس از افزایش تعداد ممبرها، درصدی از اعضا کانال را ترک خواهند کرد. در برخی موارد به قدری میزان ریزش ممبرهای کانال زیاد است که در واقع خرید ممبر بی‌فایده خواهد بود؛ اما باید بدانید که خرید ممبر به شیوه پاپ اپ کمترین میزان ریزش را به همراه خواهد داشت؛ زیرا افرادی به عضویت کانال شما درمی‌آیند که به موضوع کانال شما علاقه‌مند هستند. یکی از روش های بالا بردن آمار کانال، استفاده از ساخت تیزر تبلیغاتی معرفی برند خودتان است چراکه ممبر ها همیشه دوست دارند با کادر فنی برندی که در حال استفاده از آن هستند آشنا شوند. در این روش برخلاف ممبر اد اجباری افراد خودشان انتخاب می‌کنند که آیا دوست دارند وارد کانال شما شوند یا خیر. پس از افزایش تعداد ممبرها، نگهداری آن‌ها به نوع فعالیت‌های شما در کانال مربوط می‌شوند به طوری که اگر استراتژی مناسبی را در پیش بگیرید میزان ریزش ممبرهای کانال شما بسیار کمتر خواهد شد.
خرید ممبر پاپ اپ برای چه کانال‌هایی مناسب است؟
خرید ممبر تلگرام به روش پاپ اپ می‌تواند برای تمام کانال‌ها مفید باشد با این حال ما به شما توصیه می‌کنیم اگر موضوع کانال تلگرامی شما درباره مسائل عمومی است از روش‌های ارزان‌تر دیگری برای افزایش تعداد ممبرهای کانال تلگرامیتان استفاده کنید؛ زیرا میزان ریزش ممبر در کانال‌های عمومی بسیار زیاد است. اما اگر کانال شما در زمینه خاصی فعالیت می‌کند و مورد پسند بخش خاصی از کاربران تلگرام است، استفاده از روش پاپ اپ برای افزایش ممبر می‌تواند یک راه‌حل مناسب باشد. انا روش خرید ممبر اد اجباری تلگرام هرچقدر هم که برای شروع مار خوب باشد، برای کانال های تخصصی مناسب نیست چراکه کانال های تخصصی مورد علاقه هر شخص نیست و شما باید مخاطبینی را اضافه کنید که از مطمئن هستید محتوای شما را دوست دارند. به عنوان مثال اگر کانال تلگرامی شما در زمینه فروش لباس کودک فعالیت می‌کند فقط ممبرهایی برای شما مفید هستند که فرزند خردسال داشته باشند زیرا این افراد می‌تواند به مشتریان بالقوه تبدیل شوند. همچنین این روش برای کانال‌هایی که تازه تأسیس شده‌اند و در ابتدای راه هستند نیز توصیه نمی‌شود زیرا هزینه خرید ممبر پاپ اپ نسبت به سایر روش‌ها بسیار بیشتر است.
چگونه از واقعی بودن ممبرهای پاپ اپ مطمئن شویم؟
پس از عضویت کاربرانی که به شیوه پاپ اپ وارد کانال شده‌اند، این امکان برای ادمین وجود دارد که با اعضای تازه وارد از طریق چت خصوصی وارد گفتگو شود. برای مطمئن شدن از واقعی بودن ممبرهای پاپ اپ، تعدادی از اعضای جدید را به صورت رند‌م انتخاب کنید و از آن‌ها سؤالاتی در مورد مفید بودن پست‌های کانالتان یا درصد رضایتشان از کانال بپرسید اگر بخش قابل توجهی از آن‌ها به شما پاسخ دادند می‌توانید مطمئن شود که ممبرهای جدید کانال شما واقعی هستند.

 

نکات مهم درباره خرید ممبر پاپ اپ

  • قبل از خرید ممبر پست‌های جذابی را در کانال تلگرامیتان منتشر کنید.
  • جذاب بودن پست آخر کانال شما نقش زیادی در جذب ممبر دارد.
  • زمانی را برای ارسال پاپ اپ انتخاب کنید که کاربران بیشتری در پیامرسان تلگرام آنلاین هستند.
  • عنوان و عکس مناسبی را برای کانالتان انتخاب کنید.
  • از زمانی که تبلیغات پاپ اپ برای کانال شما شروع می‌شود تا زمان پایان آن هیچ پستی را منتشر نکنید.
  • اگر چه درصد کمی از ممبرهای جذب شده به کانالتان از طریق پاپ اپ کانال شما را ترک می‌کنند اما باید انتظار حداقل بیست درصد ریزش ممبر را داشته باشید.
جمع‌بندی
افزایش تعداد اعضای کانال از طریق خرید ممبر تلگرام به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است. خرید ممبر پاپ اپ نیز یکی از روش‌های افزایش ممبر واقعی برای کانال‌های تلگرامی است. این روش برای کانال‌هایی که در زمینه فروش محصولات مختلف از طریق تلگرام فعالیت می‌کنند می‌تواند بسیار مفید باشد؛ زیرا ممبرهایی که از طریق پاپ آپ وارد کانال‌های تلگرامی می‌شوند واقعی هستند و میزان ریزش اعضای کانال در این روش بسیار پایین‌تر است. همچنین از معایب خرید ممبر به روش پاپ می‌توان به هزینه بالای آن نسبت به روش‌های دیگر اشاره کرد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 153
  • بازدید سال : 760
  • بازدید کلی : 2,774