loading...
yaraplus
امیر برادران بازدید : 56 دوشنبه 24 شهریور 1399 نظرات (0)
ممبر اد اجباری چیست؟ چگونه کار می‌کند؟ خرید اد اجباری ممبر تلگرام به چه صورت انجام می‌گیرد؟ شاید به تازگی این کلمه به گوشتان خورده باشد “ممبر اد اجباری” و سوالهایی از قبیل سوال های ذهن‌تان را درگیر کرده باشد. بد نیست باهم یک بررسی کلی از این موضوع داشته باشیم و با ماهیت آن آشنا شویم. پس لطفا با ما تا انتهای مقاله همراه باشید. از چندسال پیش که پدیده ای به اسم تلگرام به وجود آمد و زندگی بسیاری از مردم را بطور جدی درگیر خود نمود، کسب و کارهایی در تلگرام راه افتاد که بسیاری از این راه به کسب درآمد مشغول شدند. کانال های زیادی که با موضوعات مختلف ایجاد شدند و برای اطلاع رسانی به مردم از آنها استفاده می‌شد، باعث شد تا منبع دریافت اطلاعات خیلی‌ها تلگرام شود. از همین رو کانال‌ها با دریافت ممبرهای زیاد به خود اعتبار می‌بخشیدند و کار خود را بیشتر جلوه می‌دادند. حال باهم ببینیم ممبر چقدر در کانال تلگرامی ارزش دارد و می‌تواند برای صاحبان کانال مهم و حیاتی باشد.

ممبر تلگرام به چه دردی می‌خورد؟

 


ممبر یا عضو برای کانال مهمترین چیز است. به عبارتی عضو نشانه ی اعتبار یک کانال است. تمامی امکانات و خدماتی که یک کانال تلگرامی در خودش ارائه می‌دهد برای اعضای آن است. به همین دلیل کانال های بسیار متعددی در زمینه های مختلفی از جمله: سیاسی، ورزشی، خبری، سینمایی، فروشگاهی، جوک، توییت، فن پیج های اشخاص معروف و … در تلگرام به وجود می‌آید که هر کدام مخاطب خاص خود را دارد و کیفیت کارایی بهتر آنها باعث افزایش میزان اعضای آن خواهد شد. ممبر به ویژه در کانال هایی که به منظور تجارت فعالیت می‌کنند از ارزش چند برابری برخوردار است. زیرا که هر ممبر برای صاحبان آن می‌تواند به معنای یک مشتری باشد. به همین دلیل است که کانال‌ها شدیداً برای جذب ممبر بیشتر تلاش می‌کنند و در همین زمینه هم کانال هایی به وجود آمده است. بسیاری از کانال‌ها برای افزایش اعضای خود تبلیغات می‌کنند و طبیعی است که بهای آن را هم می‌پردازند. این تبلیغات می‌تواند در هرکجا صورت گیرد. از جمله خود تلگرام، اینستاگرام، سایت های مختلف و یا هرکجا که بتوان تبلیغ مجازی نمود. بنابراین کانال های مختلفی با مضمون فروش ممبر بصورت تقلبی یا واقعی ( خرید ممبر پروکسی ) به کانال های تازه تأسیس یا کانال هایی که نیاز دارند تا اعضای بیشتر به خود جذب کنند به وجود آمدند تا کار را برای اینگونه کانالها راحت تر سازند.

ممبر اد اجباری چیست؟

 


یکی از انواع جذب عضو در تلگرام که تقریباً بصورت اجباری است، “اد اجباری ممبر تلگرام” یا همان “ممبر اد اجباری” است. این نوع از جذب ممبر بصورت کاملاً واقعی عمل می‌کند. به این معنی که ممبری که به کانال مورد نظر نسبت داده می‌شود کاملاً واقعی است. کانال های متعددی در تلگرام با جذب ممبر فیک یا تقلبی به خود اعتبار کذب می‌بخشند و به نوعی فقط ظاهر خود را آراسته می‌کنند تا اگر کسی کانال آنها را تصادفاً دید با خود بگوید “حتماً کانال معتبری است که انقدر عضو دارد”. اما در حقیقت کیفیت آن کانال نشانگر اعتبار آن است و به محضی که آن عضو از تقلبی بودن کانال مطلع شود تصمیم به ترک آن می‌گیرد. همینجاست که فرق بین ممبر تقلبی و واقعی مشخص می‌شود. ممبر اد اجباری در تلگرام توسط نرم افزار صورت نمی‌گیرد. چون نرم افزارهای زیادی به منظور خرید و فروش ممبر تلگرامی ساخته شده اند که اکثراً فیک می‌باشند. اما ممبر اد اجباری تنها بوسیله ی صاحبان تلگرام های غیر رسمی مانند موبوگرام،تلگرام فارسی، تلگرام نارنجی و … انجام می‌گیرد. به این صورت که شما بدون اینکه بفهمید در کانالی اد می‌شوید درحالی که خودتان از آن بی خبرید. در حالت کلی به این نوع از جذب ممبر، ممبر اد اجباری می‌گویند. در خیلی از حالت‌ها حتی ناتیفیکشن آن را بیصدا می‌کنند تا شما نفهمید. اما این اتفاق چگونه صورت می‌گیرد؟ چطور می‌شود بدون اینکه خودمان بخواهیم وارد کانالی شویم و حتی از آن بی خبر باشیم؟ در ادامه باهم به پاسخ این سوالات می‌رسیم. اد اجباری ممبر تلگرام چگونه اتفاق می‌افتد؟ با توجه به اینکه تلگرام روز به روز در حال پیشرفت است و نسخه های آپدیت آن فوراً در اختیار مردم قرار می‌گیرد، پس امکانات بیشتری در نسخه های جدیدتر آن به وجود می‌آید. یکی از این امکانات، قابلیت اد کردن اجباری اعضا به داخل کانال دیگری است. البته باید دوباره بازگو کرد که این قابلیت به هیچ وجه در نسخه اصلی تلگرام وجود ندارد بلکه فقط در تلگرام های غیر رسمی مانند اد موبوگرام و غیره آن هم توسط برنامه نویسان حرفه ای این برنامه‌ها ایجاد می‌شود. اگر از کاربران یکی از تلگرام های غیررسمی هستید حتماً برای شما اتفاق افتاده است که وقتی لیست کانالهای خود را چک می‌کنید متوجه کانالی می‌شوید که تا به حال آن را نداشته اید ولی عضوی از آن هستید. اما این امکان هم وجود دارد که تا مدتها متوجه این قضیه نشوید درحالی که عضو کانالی شده اید که خود بی خبرید. این امکان بستگی به برنامه نویسانی دارد که تعیین میکنند چه قابلیت هایی برای این موضوع وجود داشته باشد. ممبر اد اجباری به 3 صورت انجام می‌گیرد. معمولی، بیصدا، مخفی. در ادامه هرکدام از آنها را شرح خواهیم داد.

انواع ممبر اد اجباری

 


ممبر اد اجباری بصورت معمولی: در این روش شما بدون آنکه خودتان بخواهید وارد کانالی می‌شوید و در این بین پیام “شما وارد کانال فلان شده اید” برایتان نمایش داده می‌شود و در نتیجه خواهید فهمید. در این صورت اگر کانال باب میلتان نباشد سریعاً از آن خارج می‌شوید. لازم به ذکر است که ریزش ممبر در این روش بسیار بالاست.
  • اد اجباری ممبر بصورت بیصدا: روشی مشابه با روش اول است با این تفاوت که آن پیام اطلاعیه برایتان نمی آید و تقریبا نمی فهمید که اجباراً وارد کانالی شده اید. طبیعی است که ریزش ممبر در این روش نسبت به روش اول کمتر است.
  • اد اجباری ممبر بصورت مخفی: در این حالت شما وارد کانالی می‌شوید که خودتان هیچوقت مطلع نخواهید شد. زیرا هم پیغامی به شما نشان داده نمی شود و هم پس از ورود شما به کانال، کانال از دید شما مخفی خواهد شد و یا در قسمت کانال های خصوصی شما قرار خواهد گرفت که کمتر به سراغ آن می‌روید. به همین دلیل ریزش در این حالت از دو روش دیگر کمتر است چون شما اصلا مطلع از حضور همچین کانالی نمی شوید که بخواهید از آن خارج شوید. بازدید پست های آن کانال هم طبیعتاً کمتر می‌شود.
اما روش سوم راه مناسب تری نسبت به دو روش اول است زیرا با توجه به ریزش کمتر از دو روش دیگر و همچینن اطمینان از واقعی بودن ممبر‌ها می‌توان آن را فهمید. حداقل فایده این است که شما با این روش کانال خود را پیش ممبرهای قدیمی تان معتبرتر می‌کنید.
ظرفیت ممبر اد اجباری چه تعداد است؟
ظرفیت هر کانال برای دریافت ممبر اد اجباری برابر با یک میلیون است. یعنی هر کانال می‌تواند تا سقف یک میلیون ممبر اد اجباری دریافت نماید. باید در نظر داشت که این ممبرها صد درصد واقعی هستند. همینطور ریزش آن به نسبت بین 30 تا 70 درصد است که نسبتاً آمار زیادی است. برای مثال فرض کنید یک کانال فروشگاه لباس زنانه ممبر اد اجباری می‌خرد و بطور تصادفی ممکن است مخاطبانی که در آن کانال اد می‌شوند شامل آقایان مسن، کودکان و یا افرادی باشند که هیچ ارتباطی با این کانال ندارند. پس طبیعتاً پس از مشاهده‌ی کانال آن را ترک می‌کنند.
برای جلوگیری از ریزش آن چه باید کرد؟
به منظور جلوگیری از ریزش افرادی که اجباری به کانال اد می‌شوند، ما می‌توانیم یک استراتژی در پیش بگیریم. فروش ممبر اد اجباری به کانال هایی با مضمون عام. همانطور که گفتیم فروشگاه لباس زنانه کانالی تخصصی است که مخاطبان آن بانوان هستند و اگر از اد اجباری ممبر تلگرام استفاده کند ممکن است افرادی نامرتبط با آن را جذب کند. به همین دلیل باید ممبر اد اجباری را به کانالی فروخت که عام تر و رایج تر بین مردم است. مثلاً کانال هایی مثل کانال جوک، کانال خبری، کانال سیاسی و دیگر کانال هایی که مردم بیشتر با آن سروکار دارند. برای مثال اگر یک کانال جوک ممبر اد اجباری بخرد، مخاطبانی که وارد آن می‌شوند بیشتر از آن استقبال می‌کنند تا کانالی مثل فروشگاه لباس زنانه. کانال‌های تخصصی مثل فروشگاه‌ها و … بهتر است از روش ممبر اختیاری یا pop up استفاده نمایند که خود دنیای دیگری داد. ممبر اد اجباری سریع ترین روش برای افزایش ممبر است. به طوری که ما می‌توانیم روزانه 100 هزار ممبر اجباری به کانالی اختصاص دهیم که این تعداد، برای افزایش روزانه ممبر بسیار زیاد است. البته لازم به ذکر است که نوع دیگری از ممبر اد اجباری نیز وجود دارد که در این روش امکان ترک کانال برای ممبر اد شده وجود ندارد و ممبر همیشه در کانال باقی خواهد ماند. البته ما این قابلیت را فعلاً ارائه نمی دهیم.
چرا در ابتدا باید ممبر خرید؟
خرید ممبر برای کانال به منزله‌ی سرمایه گذاری اولیه برای شروع کسب و کار است. شما اگر بخواهید کسب و کاری را راه بیندازید ابتدا مقداری سرمایه ی اولیه در آن بند می‌کنید تا بتوانید آن را رونق دهید. برای مثال فرض کنید شما به تازگی یک مغازه ساندویچی را تهیه کردید و قصد دارید در این شغل از ابتدا مشغول به کار شوید. هزینه ی اولیه ای را برای تهیه اجناس مورد نیاز می‌پردازید. به مغازه خود رنگ و لعاب بیشتری می‌دهید. برای آن دکوراسیون می‌زنید. امکانات زیادی برای جذب مشتری ارائه می‌دهید. تبلیغات گسترده ای می‌کنید و برای آن هزینه ای می‌پردازید. همه ی این کار‌ها برای این است که شما بتوانید مشتری بیشتری جذب کنید و اعتبار خود را نزد مردم بیشتر کنید. برای یک کانال تازه تأسیس هم همینطور است. کانالی که تازه مشغول خدمات به مردم می‌شود باید در ابتدا خودش را به مردم بشناساند. شناسایی کانال نزد مردم توسط اعضای آن است به این صورت که اگر کسی وارد کانالی شود اولین چیزی را که چک میکند تعداد اعضای آن است تا ببیند این کانال چقدر معتبر است. به همین خاطر صاحبان آن در ابتدای شروع فعالیت هزینه ای را برای دریافت اعضای اولیه می‌پردازند تا در نگاه اول مشتری را به سمت خود بکشند. این خرید ممبر اولیه مثل همان هزینه ای است که آن فرد برای مغازه ساندویچی خود پرداخت می‌کند.

از کجا مطمئن شویم ممبرهای اد اجباری واقعی هستند؟

 


خیلی راحت است. شما می‌توانید بعد از اینکه ممبر اجباری را به کانال خود اد کردید با آنها در ارتباط باشید. بسیاری از کانال‌ها ممبر فیک می‌گیرند و بعد از اینکه متوجه آن می‌شوند کاری از دستشان بر نمی آید و امکان برقراری ارتباط با آن ممبر وجود ندارد و می‌فهمند که صرفاً آن یک اکانت تقلبی است و برای حفظ ظاهر است. اما با اد ممبر اجباری بصورت کاملاً واقعی شما  می‌توانید پس از جذب آن با اعضای اد شده ی خود در ارتباط باشید تا از صحت آن مطمئن شوید.
چند نکته مهم خرید ممبر واقعی تلگرام
  • در نظر بگیرید که جذب ممبر واقعی قطعاً با ریزش همراه خواهد بود زیرا کاربر می‌تواند تصمیم بگیرد که بماند یا نه.
  • اگر دیدید جایی به شما تضمین می‌دهند که ممبر واقعی بدون ریزش به شما خواهند فروخت، اصلاً فریب آنها را نخورید زیرا امکان ناپذیر است.
  • در تولید محتویات کانال خود بسیار دقت نمایید زیرا رابطه ای مستقیم با افزایش ممبر و البته حفظ ممبرهای کنونی دارد.
  • ممبر اد اختیاری یا پاپ آپ راه مناسب تری است برای کانال هایی که می‌خواهند مطالبشان بازدید بهتری داشته باشند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 163
  • بازدید سال : 770
  • بازدید کلی : 2,784