loading...
yaraplus
امیر برادران بازدید : 44 سه شنبه 28 مرداد 1399 نظرات (0)
یکی از راه‌هایی که می‌تواند به شما در معرفی محصول یا خدمتی که ارائه می‌دهید بیشترین کمک را ارائه دهد، استفاده از متدهای اصولی بازایابی است. اما توجه داشته باشید که اگر قصد انجام تبلیغات برای حرفه خود را دارید، روش‌های سنتی بازاریابی دیگر نمی‌تواند به شما در جامعه پیشرفته امروزی کمک زیادی بکند و باید از راهکاری متناسب با نیاز روز جامعه کمک بگیرید. دیجیتال مارکتینگ علمی است که با توجه به نیاز روز دنیا و با استفاده از مهارت و خلاقیت کارشناسان این حوزه شکل گرفته است؛ که به وسیله‌ی اینترنت و دستگاه‌های الکترونیک شروع به بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، اس ام اس مارکتینگ و غیره می‌نماید. اما برای پاسخ به سوالات اساسی در ارتباط با مفهوم دیجیتال مارکتینگ و وظایف اصلی یک آژانس دیجیتال مارکتینگ با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.
دیجیتال مارکتینگ چیست؟
اگر بخواهیم دیجیتال مارکتینگ را با بیان ساده معرفی کنیم بهتر است که از دیدگاه نیل پتل که یکی از بزرگترین دیجیتال مارکترهای کمک بگیریم که می‌گوید: "علم دیجیتال مارکتینگ به هرگونه فعالیت بازاریابی محصول یا خدمات که از طریق دستگاه‌های الکترونیکی و فضاهای اینترنتی انجام می‌پذیرد، گفته می‌شود". پس از این جمله به این نتیجه می‌توان رسید که این علم حدود 100 سال است که در دنیا رواج پیدا کرده است؛ زیرا رادیو به‌عنوان یک وسیله ارتباط جمعی در سال 1986 میلادی اختراع شد و چند سال بعد با محبوبیت آن نزد عموم مردم، برای پخش تبلیغات از آن استفاده شد. اولین تبلیغی که از این روش  استفاده کرد، در ارتباط با اجرای یک کنسرت اپرا بود به‌محض پخش آگهی، تمام بلیط‌های آن اجرا فروخته شدند و این آغاز فصل جدیدی در تبلیغات و بازاریابی بود که در راستای پیشرفت تکنولوژی به‌وجود آمد.
آژانس دیجیتال مارکتینگ یعنی چی؟
قبل از این‌که بخواهیم با فضای کار یک آژانس دیجیتال مارکتنیگ آشنا شویم، بهتر است به‌طور کامل با مفهوم "آژانس" آشنا شویم، که در بیان ساده به کارگزاری گفته می‌شود که استخدام می‌شود تا به‌جای شما به وظایف شما در حوزه‌های مختلف رسیدگی کند. حال مدیر یک کسب و کار می‌تواند برای پیشرفت در کارها، بخشی از وظایف خود را به آژانس‌های مربوط به فضای کاری خود منتقل نماید؛ که یکی از آن‌ها آژانس دیجیتال مارکتینگ است که با مشخص کردن وظایف آن از جانب کارفرما، می‌تواند به پیشرفت بزرگی در زمینه تبلیغات و بازاریابی مدرن دست پیدا کند.
د
 
به‌طور کلی آژانس دیجیتال مارکتینگ به شرکتی گفته می‌شود که در توسعه فنی کسب و کار شما، با ارائه راه‌کارهای خلاقانه تخصص دارد. به بیان دیگر آژانس دیجیتال مارکتینگ را شاید بتوان مدل پیشرفته شرکت‌های تبلیغاتی دانست، با این تفاوت که این آژانس با تکیه بر ابزارهای لازم و مهارتی که دارند، به ارائه بهترین راه‌حل‌های ممکن و ایده‌های خلاقانه می‌پردازند. این شرکت‌ها به‌جای کار بر روی فضاهای تبلیغاتی سنتی، با کمپین‌های دیجیتال و فضاهای اینترنتی کار می‌کنند. همین ویژگی به شما به عنوان صاحب یک کسب و کار بیشترین کمک را می‌کند تا در جامعه امروزی به عنوان یک حرفه موفق دیده شوید و به بازدهی بالاتری در مقایسه با گذشته برسید؛ همچنین به‌ این وسیله می‌توانید از دیگر رقبای خود برتری لازم را پیدا کنید و نهایتا به درآمد بیشتری هم دست پیدا کنید.
آژانس دیجیتال مارکتینگ چه وظایفی دارد؟
یکی از اساسی‌ترین وظایف آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ، این است که باید به‌خوبی با فضای کار کسب و کار آشنایی پیدا کنند و بازار هدف خدمت و یا محصولی که شما ارائه می‌دهید را به‌درستی شناسایی نماید و از این طریق با ارائه راه حل‌های مناسب، شروع به تدوین یک برنامه استراتژیک و هدفمند، شما را به بهترین شکل ممکن به مشتریان معرفی نمایند. اما اگر بخواهیم وظایف این شرکت‌ها را به‌طور مشخص بررسی کنیم، در مرحله اول عبارت است از مطالعه همه جانبه بازار و شرایط کسب و کار، در مرحله بعد،شروع به تدوین یک برنامه راهبردی می‌نمایند و پس از آن باید نیازهای فنی پروژه را برآورد نمایند. پس از طی این مراحل کارشناسان باید شروع به تولید محتوا جذاب و خلاقانه در ارتباط با حرفه شما نمایند و سپس به کمک سئو محتوا، شروع به بازایابی نمایند ور در مرحله بعد اقدام به تبلیغات آنلاین در فضای اینترنت و بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی نمایند.
دیجیتال مارکتینگ
 
همانطور که پیش از این هم گفتیم، روش عملکرد این آژانس برای هر حرفه‌ای متفاوت است و نمی‌تواند یک دستوالعمل از پیش طراحی شده را در ارتباط با تمام کسب و کارها به‌کار گیرند. بارزترین امتیاز این شرکت‌ها این است که با توجه به نیازهای حرفه‌ای شما و با شناخت کامل بر فضای اینترنت، می‌توانند راه‌کاری اختصاصی برای پیشرفت شما طراحی و اجرا نمایند. شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ باید بتوانند از میان لیست عظیم خدماتی که برای مشتریان در نظر گرفته‌اند، آن‌هایی را که با نیاز کارفرما همخوانی دارند را انتخاب نمایند. اما اگر بخواهیم به‌طور کلی به چندتا از خدمات این آژانس‌ها اشاره کنیم، عبارتند از: طراحی بنرهای تبلیغاتی برای فضاهای آنلاین، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، ایمیل، اس‌ام‌اس، تلفن گویا و غیره.
دلیل اهمیت آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ چیست؟
تبلیغات هم مانند هر علم دیگری در طول زمان و با پیشرفت تکنولوژی دستخوش تغییراتی شده است و اگر شما به‌دنبال جواب گرفتن از طریق تبلیغات هستید، باید بتوانید مطابق با شاخص‌های روز دنیا حرکت کنید؛ زیرا امکان ندارد در جامعه پیشرفته امروزی بتوانید به کمک روش‌های سنتی همچنان نتایج مفیدی کسب نمایید. آژانس دیجیتال مارکتینگ فضایی است که نیاز ارتباطی روز را برای معرفی یک کسب و کار به جامعه هدف خود برطرف می‌کند و به کمک اینترنت و دستگاه‌های الکترونیکی میزان مشتریان شما را افزایش می‌دهد.
جمع‌بندی
دیجیتال مارکتینگ علمی است که به شما کمک می‌کند تا با به‌کارگیری آن در حوزه مورد فعالیتتان، بتوانید خود را به‌ طور کامل و با سرعت بسیار بیشتری به جامه هدفی که دارید معرفی نمایید؛ و در نتیجه بر میزان محبوبیت و درآمدزایی خود تاثیر مثبت بگذارید. برای این منظور شما باید به عنوان صاحب کسب و کار، به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ معتبر مراجعه نمایید؛ سپس کارشناسان آن آژانس با مطالعه و بررسی حرفه‌ شما و نیازهای آن، شروع به تدوین یک برنامه استراتژیک می‌نمایند و پس از آن کار تبلیغات آنلاین و بازاریابی دیجیتال  را به صورت کاملا اختصاصی برای شما آغاز می‌کنند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 154
  • بازدید سال : 761
  • بازدید کلی : 2,775