loading...
yaraplus
امیر برادران بازدید : 48 جمعه 21 شهریور 1399 نظرات (0)

امروزه یکی از شیوی‌های رایج که هر کسب و کاری برای افزایش میزان فروش خود استفاده می‌کند، کمک گرفتن از راهکارهای مختلف برای افزایش اعضای کانال تلگرام مخصوص به کسب و کارشان است. فرقی نمی‌کند شما یک فروشگاه در سطح شهر داشته باشید و یا به‌صورت آنلاین در فضای مجازی فعالیت کنید؛ بدون شک داشتن یک کانال تلگرامی و افزایش اعضای آن از دغدغه‌های اصلی صاحبان کسب و کار است و این موضوع باعث می‌شود آنها مسئولیت شبکه های اجتماعی خود را به یک شرکت تبلیغاتی بسپارند. در این مقاله ما قصد بررسی این نکته را داریم که چگونه می‌توانیم با ارزان‌ترین قیمت و سریع‌ترین راه خرید ممبر پروکسی را برای کانال تلگرامی خود انجام دهیم. در یاراپلاس ما را همراهی کنید تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهیم.

 

افزایش ممبر در تلگرام با خرید ممبر پروکسی

امروزه همه افراد به‌خصوص صاحبان کسب و کارها نسبت به این نکته آگاه هستند که برای اینکه فروش خود را افزایش دهند باید تبلیغات داشته باشند؛ اما تبلیغاتی که هدفمند باشد! هدفمند بودن و درست تبلیغ کردن به‌اندازه‌ای اهمیت دارد که اگر به‌درستی انجام نشود باعث می‌شود شما همان تعداد مشتری که داشته‌اید را هم به سبب تبلیغات نادرست و آزار دهنده‌ای که انجام داده‌اید از دست بدهید. یکی از جدیدترین روش‌ها برای تبلیغات در مشهد حضور در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است که جایگزین روش‌های سنتی شده است.

امروزه تمام افراد در اقشار مختلف و گروه‌های سنی متفاوت بیشتر تایم خود را در شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام می‌گذرانند. یکی از راه‌هایی که شما می‌توانید به زندگی افراد نفوذ کنید این است که یک کانال تلگرامی موفق داشته باشید. تلگرام یا اینستاگرام ابتدا با هدف اشتراک گذاری پیام، عکس و ویدئو به وجود آمدند؛ اما به‌مرور زمان به یک شیوه برای تبلیغات و فروش تبدیل شده‌اند. بعد از فیلتر شدن تلگرام یکی از راه‌هایی که به صاحبان کسب و کارها کمک کرد تا بتوانند اعضای کانال تلگرام خود را افزایش دهند، خرید ممبر پروکسی است.

خرید ممبر پروکسی و ارتباط آن با افزایش فروش

با توجه به اینکه تبلیغات شیوه‌های مختلفی دارد یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین راه‌هایی که مستقیما در فروش هر کسب و کار تأثیر می‌گذارد افزایش ممبر کانال‌های تلگرامی هر کسب و کاری است. خرید ممبر پروکسی چندین برابر هر نوع تبلیغی به شما سود می‌دهد. شما می‌توانید با ارزان‌ترین قیمت از سایت‌های معتبری مانند مای ممبر و ممبروان برای کانال‌های تلگرامی خود ممبر خریداری کنید. برای فروش بیشتر بهتر است به دنبال ممبر های فیک نباشید بلکه توصیه می‌شود از ممبر های واقعی استفاده کنید. یکی از روش‌هایی که توصیه می‌شود این است که شما به‌عنوان مالک یک کسب و کار چندین پروکسی را در تلگرام خریداری کنید و از این طریق برای کانال تلگرام خود ممبرگیری کنید.

زمانی که شما برای افزایش اعضای کانال خود از روش پروکسی استفاده می‌کنید، افراد با کلیک کردن بر روی آن پروکسی کانال شما را بر روی تلگرام خود مشاهده می‌کنند و تا زمانی که در حال استفاده از آن پروکسی باشند این کانال برای آن‌ها در حال نمایش است؛ از این‌رو احتمال عضو شدن در کانال بیشتر می‌شود. مزیت این روش نسبت به روش‌های دیگر و شباهتش با خرید ممبر پاپ اپ این است که افراد با میل خود به عضویت کانال در می‌آیند و به همین خاطر با ریزش کمتری مواجه خواهید شد.

 

ممبر پروکسی یکی از انواع ممبر در تلگرام

همان‌طور که در قسمت قبل ذکر کردیم ممبر پروکسی مزیت‌هایی نسبت به روش‌های اجباری دارد و به همین دلیل نیز از این روش استقبال بیشتری می‌شود. اما برای افزایش اعضای یک کانال تلگرامی تنها راه پیش‌رو خرید ممبر پروکسی نیست؛ بلکه از طریق روش‌های گوناگون می‌توانید ممبرهای کانال را افزایش داده و به دنبال آن فروش خود را نیز افزایش دهید. در ادامه به‌صورت مختصر انواع ممبر را توضیح می‌دهیم.

افزایش ممبر به روش سنتی

یکی از روش‌های افزایش ممبر تلگرام ممبرگیری دستی است که امروزه طرفدار چندانی ندارد. در این روش صاحب کسب و کار باید دوستان و آشنایان خود را به‌صورت دستی عضو کانال تلگرام خود کند و در صورتی که این افراد از پست‌ها، نوع محصول یا خدمت شما استقبال کنند پست‌های شمارا برای افراد دیگر فوروارد می‌کنند و از این طریق اعضای کانال شما افزایش پیدا می‌کند. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که این روند بسیار کند است. همچنین به دلیل این که ممکن است تعداد اولیه اعضای کانال کم باشد، افرادی که جدید وارد کانال می‌شدند نمی‌توانند به کانال اعتماد کنند.

خرید ممبر پروکسی

این افراد از طریق پروکسی‌های تلگرام با کانال شما آشنا می‌شوند و یک ممبر واقعی هستند. ممبر پروکسی این اطمینان را به شما می‌دهد که صد در صد ممبر های واقعی به کانال شما اضافه می‌شود. دلیل این اطمینان این است که مادامی که یک کاربر تأیید نکند عضو کانال شما می‌شود نمی‌تواند از پروکسی شما استفاده کند و تلگرام خود را از حالت فیلتر خارج کند. همچنین از دیگر مزایای خرید ممبر پروکسی می‌توان به این نکته اشاره کرد که هیچ محدودیتی برای تعداد اعضا عضو شده وجود ندارد؛ یعنی هیچ‌کس نمی‌تواند شمارا محدود کند که به‌عنوان مثال تعداد ممبرهایی که از طریق پروکسی عضو کانال شما می‌شوند حداکثر می‌توانند 100 نفر باشند. اما اگر در ابتدای راه قرار دارید، خرید ممبر اد اجباری تلگرام مناسب تر است برای شروع کارتان. انجام فعالیت هایی برای نگه داشتن ممبرهای اد شده در کانال وجود دارد. ب طور مثال شما تولید محتوا متنی و تصویری انجام دهید. تولید پادکست صوتی وقرار دادن آن ها در کانال تلگرامی خود و یا حتی ساخت تیزر تبلیغاتی برای معرفی بهتر خود و خدماتتان.

ممبر از طریق اد اجباری

در خرید ممبر  اجباری اعضا اد شده واقعی هستند اما اعضا به‌صورت اجباری عضو کانال شما می‌شوند. این روش تعداد اعضای کانال شمارا افزایش می‌دهد اما نباید انتظار داشته باشید که این ممبر ها برای مدت زمان طولانی در کانال شما بمانند. به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم اگر قصد دارید از طریق افزایش اعضا به فروش برسید، خرید ممبر پروکسی را در اولویت کار خود قرار دهید.

ممبر پاپ اپ

این افراد بدون هیچ گونه اجباری و با میل خودشان عضو کانال شما می‌شوند. به این علت که خودشان عضو شده‌اند یک ممبر واقعی برای کانال شما هستند که احتمال ترک گروه و ریزش آن‌ها کمتر است. در واقع زمانی که افراد در حال کار کردن با گوشی خود هستند کانال شما به آن‌ها نمایش داده می‌شود و در صورتی که از کانال شما خوششان بیاید در کانال عضو می‌شوند. در این نوع ممبرگیری درصد ریزش بین 20 تا 60 درصد است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 152
  • بازدید سال : 759
  • بازدید کلی : 2,773